Sluiten
Mijn
Spaarne
Gasthuis

Waarom beeldbellen?

Beeldbellen is een makkelijke manier om via het internet met uw zorgverlener te praten en hem of haar te zien. De zorgverlener ziet u ook. Op het tijdstip van uw afspraak kunt u via de app die u heeft gedownload op uw telefoon of tablet of via het patiëntportaal MijnSpaarneGasthuis met uw zorgverlener beeldbellen. Mijnspaarnegasthuis.nl is een veilige digitale omgeving van het ziekenhuis. Het gebruik van MijnSpaarneGasthuis en het beeldbellen is gratis.

Hoe werkt het?

De afspraak voor het beeldbellen wordt ingepland door het ziekenhuis. Dit gebeurt op dezelfde manier als het inplannen van een afspraak in het ziekenhuis. Belangrijk is dat u een account heeft voor MijnSpaarneGasthuis. Dit account moet worden geactiveerd met een activatiecode, deze kunt u aanvragen bij het ziekenhuis.

U kunt op twee manieren beeldbellen:

  • Via uw tablet of smartphone met de MijnSpaarneGasthuis app van het Spaarne Gasthuis; of
  • Via uw PC, als uw PC een camera en microfoon heeft en Google Chrome of Microsoft Edge op uw PC is geïnstalleerd.

Gaat u beeldbellen via uw smartphone of tablet?

Gaat u beeldbellen via uw PC?

Veelgestelde vragen of veelvoorkomende problemen bij beeldbellen

Ik hoor geen geluid

Ik zie geen beeld

Het lijkt erop dat mijn microfoon niet werkt (de geluidstest werkt niet/zorgverlener kan mij niet horen)

Het cameraatje in mijn afspraak is niet groen, maar grijs. Hoe kan ik nu beeldbellen met mijn arts?

De ExtendedCare app ziet er heel anders uit dan in de handleiding

Ik kan de ExtendedCare app niet openen

Ik wacht al heel lang in digitale wachtkamer

Ik zit in de chat van de virtuele wachtkamer, hoe ga ik terug naar de beeldbelafspraak?

Welke foto's kan ik delen in de chat?

Blijft alle tekst en het materiaal dat ik in de chat verstuur bewaard?

Wanneer ik de ExtendeCare app download of als ik in de virtuele wachtkamer kom, is alle tekst in het Engels

Kan mijn zorgverlener foto’s van mij maken of beeld en/of geluid tijdens het consult opnemen?