Sluiten
Thuis in
uw dossier

Tips en complimenten

Uw ervaring is belangrijk. Voor ons. Met uw ervaring verbeteren wij de zorg, service en veiligheid in het Spaarne Gasthuis. Waardevol voor toekomstige patiënten. Heeft u een tip, een compliment, een klacht of wilt u ervaringen delen? Laat het weten.

U heeft een idee om onze service te verbeteren? U wilt een afdeling of behandelaar laten weten hoe tevreden u bent? Maak dan gebruik van: 

  • Het complimentenformulier – Uw tip of compliment komt binnen bij de afdeling patiëntenvoorlichting. De medewerkers zorgen ervoor dat het op de juiste plek terecht komt. Naar het formulier.
  • Zorgkaart Nederland – Op deze onafhankelijke website geeft u een cijfer aan een zorgverlener of een zorgorganisatie. Hiermee helpt u andere bezoekers die op zoek zijn naar een zorgverlener en geeft u zorginstellingen en zorgverleners praktische suggesties. Zo helpt u de zorg verbeteren. Naar Zorgkaart Nederland.
  • Een taart voor… – Wilt u een medewerker of een afdeling van het Spaarne Gasthuis bedanken? Dan kunt u hem of haar nomineren voor een heerlijke taart. Stuur hiervoor een e-mail naar communicatie@spaarnegasthuis.nl.

Het Spaarne Gasthuis is 2013 keer gewaardeerd op ZorgkaartNederland en heeft een gemiddeld cijfer van 8.2.

Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering