Sluiten
Mijn
Spaarne
Gasthuis

Hoe kan ik de app downloaden?

Ik heb hulp nodig bij het downloaden of gebruiken van de app?

Waarom kan ik mij niet meer bij de balie van de polikliniek melden in Haarlem Zuid en in Haarlem Noord?

Kom ik niet te laat op mijn afspraak als ik mij in de centrale hal moet aanmelden?

Ik zit in de wachtkamer en heb een vraag. Waar kan ik terecht?

Ik kan de knop ‘Ik ben er’ niet vinden in de MijnSpaarneGasthuis app

Ik heb geen mobiele telefoon. Hoe kan ik mij aanmelden?

Ik heb meerdere afspraken achter elkaar op een dag. Moet ik mij dan voor elke afspraak apart aanmelden via de app?

Ik kom langs voor een röntgenfoto bij de afdeling radiologie, maar ik heb geen afspraak. Wat moet ik doen?

Ik ben gemachtigde voor iemand anders en ga met die persoon mee naar de afspraak. Kan ik diegene aanmelden voor de afspraak?