Thuis uw afspraak digitaal voorbereiden
Heeft u een afspraak gemaakt? Dan kunt u zich thuis al digitaal voorbereiden op uw afspraak via het patiëntenportaal. U doet dit via de website MijnSpaarneGasthuis of via de app. Lees hier hoe u de MijnSpaarneGasthuis app kunt downloaden.
In MijnSpaarneGasthuis kunt u onderstaande stappen doorlopen. U heeft hiermee direct inzicht in uw gezondheidsgegevens. Ook hebben uw zorgverlener en u tijdens uw afspraak in het ziekenhuis meer tijd om uw gezondheid en behandeling te bespreken.
In deze animatie leggen wij u uit hoe u uw afspraak kunt voorbereiden:
Bereid nu uw afspraak voor via MijnSpaarneGasthuis
U en uw zorgverlener zijn zo beter voorbereid op de afspraak.
Nog meer voorbereiding
Wilt u uw afspraak verzetten of afzeggen?
Geef dat dan minstens 24 uur vóór uw afspraak door aan de polikliniek. Zo kan een andere patiënt op dat tijdstip een afspraak krijgen. Belt u niet 24 uur voor uw afspraak af? Dan moet u 45 euro betalen.
Help mee en houd ziekenhuisbacteriën buiten het ziekenhuis
- Bent u de afgelopen 2 maanden behandeld of opgenomen in een buitenlands ziekenhuis?
- Komt u beroepsmatig in contact met levende varkens, vleeskalveren of vleeskuikens?
- Bent u MRSA-positief (geweest) of heeft u een andere bijzonder ongevoelige bacterie (gehad)?
- Hebt u een huisgenoot of partner die MRSA-positief is of was of een andere ongevoelige bacterie heeft of had?
Beantwoord u een of meer van deze vragen met ‘ja’? Neem contact op met de polikliniek of verpleegafdeling waar u een afspraak heeft voordat u naar het ziekenhuis komt.
Tijdens uw afspraak in het Spaarne Gasthuis
In uw afspraakbevestiging staat de locatie van uw afspraak. Lees meer over de locaties, route, parkeren en openbaar vervoer.
Aanmelden voor uw afspraak via de MijnSpaarneGasthuis app
Bent u in het ziekenhuis aangekomen en heeft u een afspraak in het Spaarne Gasthuis op een van de poliklinieken? Dan kunt u zich eenvoudig aanmelden via de Mijn SpaarneGasthuis app. Lees meer informatie over het downloaden en gebruik van de app.
Heeft u de MijnSpaarneGasthuis app nog niet? Geen probleem, bij aankomst in het Spaarne Gasthuis wordt u ontvangen door onze gastvrouwen en -heren. Zij helpen u, als u dat wilt, met het aanmelden of installeren van de app.
Wat neemt u mee naar uw afspraak in het ziekenhuis?
Zoals uw legitimatiebewijs en zorgverzekeringspas, maar ook uw medicijnoverzicht als u dit niet regelt via MijnSpaarneGasthuis.