Ga direct naar de contentGa direct naar de footer

Klachten

Bent u niet tevreden over de gang van zaken in het Spaarne Gasthuis? Laat het weten. Wij leren graag van uw ervaringen.

Onduidelijkheden, problemen of klachten bespreekt u met de betrokkene of op de betrokken afdeling. Meestal lost u samen de klacht of het probleem op. Lukt dat niet? Dan heeft het Spaarne Gasthuis een klachtenregeling.

Klachtenfunctionaris

Twijfelt u of u een klacht wilt indienen? Wilt u hulp of advies? U kunt terecht bij onze klachtenfunctionaris. Deze functionaris is onpartijdig en heeft geheimhoudingsplicht. De klachtenfunctionaris is bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 12.00 uur en 14.00 en 16.00 uur op telefoonnummer (023) 224 2130.

Een klacht indienen

U kunt een klacht indienen via:

Spaarne Gasthuis

T.a.v. afdeling Klachtenbehandeling

Antwoordnummer 900

2000 VB Haarlem