Klachten
Bent u niet tevreden over de gang van zaken in het Spaarne Gasthuis? Laat het weten. Wij leren graag van uw ervaringen.

Onduidelijkheden, problemen of klachten bespreekt u met de betrokkene of op de betrokken afdeling. Meestal lost u samen de klacht of het probleem op. Lukt dat niet? Dan heeft het Spaarne Gasthuis een klachtenregeling.
Klachtenfunctionaris
Twijfelt u of u een klacht wilt indienen? Wilt u hulp of advies? U kunt terecht bij onze klachtenfunctionaris. Deze functionaris is onpartijdig en heeft geheimhoudingsplicht. De klachtenfunctionaris is bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 12.00 uur en 14.00 en 16.00 uur op telefoonnummer (023) 224 2130.
Een klacht indienen
U kunt een klacht indienen via:
- het klachtenformulier*
- e-mail via [email protected]
- een brief aan:
Spaarne Gasthuis
T.a.v. afdeling Klachtenbehandeling
Antwoordnummer 900
2000 VB Haarlem