Klachten
Bent u niet tevreden over de gang van zaken in het Spaarne Gasthuis? Laat het weten. Wij leren graag van uw ervaringen.
Maatregelen rondom het coronavirus
> Uw afspraak of behandeling in het ziekenhuis
> Op bezoek in het ziekenhuis
> Over het coronavirus
For English: Read here about our measures for the coronavirus.
Bent u niet tevreden over de gang van zaken in het Spaarne Gasthuis? Laat het weten. Wij leren graag van uw ervaringen.
Onduidelijkheden, problemen of klachten bespreekt u met de betrokkene of op de betrokken afdeling. Soms lost u samen een klacht of probleem op. Lukt dat niet dan heeft het Spaarne Gasthuis een klachtenregeling.
Twijfelt u of u een klacht wilt indienen? Wilt u hulp, advies of ondersteuning? U kunt terecht bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris.
De functionaris is onpartijdig en heeft geheimhoudingsplicht. U bereikt de klachtencoördinator op telefoonnummer (023) 224 2130.
Een klacht indienen? Lees hierover meer in de folder.
Een klacht indienen
U kunt een klacht indienen via:
Spaarne Gasthuis
T.a.v. afdeling Klachtenbehandeling
Antwoordnummer 900
2000 VB Haarlem
* Een klachtenformulier kunt u ook ophalen bij Patiëntenvoorlichting op de locaties in Hoofddorp en Haarlem Zuid.
Heeft u vragen over uw rekening/zorgkosten? Misschien staat uw vraag in de lijst
Om u zo goed mogelijk te helpen bij wat u zoekt, plaatsen wij cookies. Hiermee verzamelen wij informatie over het gebruik van onze website om deze verder te verbeteren en om u beter te informeren en voor te lichten op onze website. Soms zijn cookies noodzakelijk, maar niet altijd. U kunt zelf uw cookievoorkeuren aanpassen. Door op ‘Alles accepteren’ te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven onder Cookies & privacy.