Tips en complimenten
Uw ervaring is belangrijk. Voor ons. Met uw ervaring verbeteren wij de zorg, service en veiligheid in het Spaarne Gasthuis. Waardevol voor toekomstige patiënten. Heeft u een tip, een compliment, een klacht of wilt u ervaringen delen? Laat het weten.
U heeft een idee om onze service te verbeteren? U wilt een afdeling of behandelaar laten weten hoe tevreden u bent? Maak dan gebruik van:
- Patiëntervaringen – Uw tip of compliment komt binnen bij de afdeling patiëntenvoorlichting. De medewerkers zorgen ervoor dat het op de juiste plek terecht komt. Heeft u een tip of compliment? Vul dan onderstaand formulier in.
- Zorgkaart Nederland – Op deze onafhankelijke website geeft u een cijfer aan een zorgverlener of een zorgorganisatie. Hiermee helpt u andere bezoekers die op zoek zijn naar een zorgverlener en geeft u zorginstellingen en zorgverleners praktische suggesties. Zo helpt u de zorg verbeteren. Naar Zorgkaart Nederland.
- Spaarne Gasthuis panel – Maakt ú ons beter? Goede zorg houdt rekening met uw wensen en wat u nodig heeft. Uw mening over en ervaring met het Spaarne Gasthuis is daarom erg belangrijk. Wij zijn benieuwd hoe u denkt over onderwerpen als patiëntveiligheid, zorg en behandeling, gebouw en omgeving, informatie aan u, ontspanning in het ziekenhuis of bijvoorbeeld het ziekenhuis van de toekomst. Word nu lid van het Spaarne Gasthuis panel.
Het Spaarne Gasthuis is gewaardeerd op ZorgkaartNederland en heeft een gemiddeld cijfer van 8.5.
Door het invullen en versturen van een formulier op onze website, verklaart u zich akkoord met het gebruik van Jotform door het Spaarne Gasthuis. Lees meer in onze disclaimer.